Söndag !

     Datum: 2008-10-26 Kl: 22:38:31
Jag har varit så sju helsikes ordentlig idag så det är nästan skamligt. Jag gick upp i hyffsat god tid och åt faktiskt frukost. Sen tog jag på mig ordentliga kläder och följde med min mamma och pappa och kollade på min lillebrors match. Efter det åkte vi och käkade på resturang som varje söndag nu för tiden. Min lillebror på vägen dit: "Mickan, tycker inte du det här känns konstigt? Hela familjen gör två saker tillsammans i sträck!" Jo lillebror, det kändes konstigt. Efter maten körde vi i ilfat hem för min lillebror höll på att bajsa ner sig sa han (förlåt om ni inte ville höra det där). Dom hann i alla fall släppa av mig hos Jocke och Paulina. Väl där gick jag med på att kolla på "Bangkok Dangerous" vilken är en killfilm och aldelles för svår film för mig. Det märktes i och för sig då den var slut och jag fortfarande inte hade fattat poängen.

Nu kunde klockan varit mycket om det hade varit så att jag skulle till skolan imorgon. Men nu när jag inte ska det så är klockan ganska lagom för någonting. Någonting kan vara att kolla på Andra Avenyn nu. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0