Stockholm, here I am !

     Datum: 2008-11-01 Kl: 00:11:23

Om ni undrar varför det har varit lite dåligt med uppdaterande idag så är svaret enkelt. Jag har spenderat 6 timmar av min vakna tid på en buss till Stockholm idag. Jag kollade på en film, läste lite och lyssnade på musik för att få tiden att gå. Fy sjutton vad kissnödig jag blev men som sagt, toan vågar jag inte gå på (mest för att jag inte vet hur den fungerar). Kissnödigheten kom påträngande redan i Jönköping så jag hade ju en lagom bit framför mig att knipa på.

Nu har vi vatt hemma i Sofias pappas och Stinas lägenhet ett tag och den är fett snygg. Jag är inte alls avis eller så. Jag sitter här och snyltar på Anna Skippers nätverk som bor över oss. Det märks att hon gillar att motionera för det gårs rätt mycket där uppe, det bara bonkar i golvet. Nu ska jag och Sofia provligga en hästens säng!



För övrigt så är det fullt liv på baren utanför. Det skriks och gapas och någon försöker krama ordningsvakten i hopp om något kanske? Vi ser rakt in i baren så det är ingen som kan vara otrogen utan att vi märker det.

Tjing så länge då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0