Tandläkaren !

     Datum: 2008-10-30 Kl: 19:20:06
Tack du kära 1%. På något obeskrivligt sätt så hade jag inget hål, bara samma "början till hål" som jag hade förra året med. Förövrigt så har dom bytt system när dom tar sådana där tandkort. Istället för att man ska ha en liten plastbit i munnen så ska man nu ha en grej som liknar ett playstationminneskort i käften. Damen sa att "det har gått så bra för alla som har provat så det ska nog gå bra fär dig med". Dra mig baklänges damen! Det gjorde ju så ont att jag höll på att börja lipa och efteråt kunde jag leka med dom uppskavda skinnslamsorna i munnen. Sen så var jag tvungen att plasta lite på en tand och det gillar inte jag. Till råga på allt så kör hon in alla sakerna i min mun och sen går hon iväg! För då hade hon inte hämtat alla saker som behövdes och där låg jag men en mun öppen stor som ett lejongap och torrare än i Sahara så som dom sugarna sög in. Sånt blir jag arg på, när dom låter mig ligga där och vänta och lida. När hon var färdig så bad hon mig att bita ihop och kolla om jag tyckte att det kändes för högt med plast. Självklart var det för högt men vad säger jag? "Jo men du, det här känns prima". Det gjorde det inte alls men jag har hellre lite hög plast en gör om det. Hon sa att om det skulle vara det så skulle det ändå gå bort, så då spelar det ju ändå ingen roll.

På eftermiddagen kom Kongo, så jag och mamma var ute och promenixade lite med honom. Sen så lekte killarna med honom lite eftersom han gillar det så mycket. Sen somnade den lille (som har blivit ganska stor) plutten på ett täcke på golvet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0