Stå upp för vad du tycker !

     Datum: 2008-10-09 Kl: 12:37:30
Jaha, vad ska vi blogga om idag då. Jo, kanske att man ska våga stå för vad man tycker !

Jag känner att jag är ganska temperamentsfull för tillfället och jag vet att Hanna håller med mig på den här fronten. Jag hatar folk som inte står för vad dom tycker och det gör hon med. Vi två (tycker vi alla fall själva) vågar stå upp för vad vi tycker och tänker. Vi skiter också i vad folkt tycker om oss för vad gör det om 100 år? Vi skiter väll fullständigt i om någon säger till oss att vi är töntiga eller fula. För oftast så tycker vi desamma om dom och på köpet så är det faktiskt ganska kul när dom säger något sådant. För det finns nog inget vi skrattar åt mer än när någon går på en med sånt och så är dom själva så fula och töntiga. Varför skylla ifrån sig på någon annan hela tiden? Är man för svag för att stå upp för sig själv men går på andra och sen skyller ifrån sig så är man en fet tönt.

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

där satt den! Vem är det som inte står för saker? Ska vi skjuta den?

2008-10-09 @ 18:08:46
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0