Vilken morgon du !

     Datum: 2008-10-09 Kl: 08:10:37
Vilket humör jag känner att jag har idag. Bussfärden hit till skolan var en upplevelse bortom det vanliga. Det började med att busschaffisen körde så fort att han nästan missade en som skulle på bussen så det blev tvärnit. Sen så åkte vi vidare och då väkte Sofia mig och pekade ut. Då stod det 3 älgar där. Riktigt kul må jag säga. Sen så somnade jag till igen och när jag vaknade så var jag någonstans som jag inte kände igen. Då hade busschaffisen kört fel så vi fick åka kors och tvärs över hela stan. Sen när vi väl var framme vid skolan så skulle vi gå av och då öppnade chaffisen inte dörren där bak. Så vi fick alla patrullera på rad genom hela bussen till dörren där fram och stiga av. Vilken upplevelse du !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: varsågod :D

2008-10-09 @ 09:40:39
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vilken söt blogg

2008-10-09 @ 09:48:48
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0