Egen Hårvård !

     Datum: 2008-09-02 Kl: 21:30:57
Idag hade vi då egen hårvård och det gjorde lika ont som vanligt. Dum som jag är så väljer jag än en gång att slinga min utväxt i hätta även fast jag vet att jag är nära på att svimma av smärta. Även denna gång höll jag på att avlida och jag blir så satans arg av den smärtan. En positiv sak var i alla fall att Sofia hade med sig sin Ipod så att jag kunde kolla på film under tiden. När hettan skule av satt den som berget. Jag höll i mig i stolen medan Sofia slet och drog och efter ett bra tag med en fruktansvärd smärta så var den av. Då återstod bara att kamma ut allt och det gjorde så ont att jag fick tårar i ögonen och argare blev jag. Slutresultatet blev i alla fall mitt vanliga blonda hår, nu utan utväxt, oklippt och med en lila effekt som skulle varit brun.  Som sagt, resultatet blev väl sådär.

Annars så har jag varit ute och gått med Amanda idag. Eftersom jag kände mig dutkig så firade jag med cola redan innan vi gick.

Jag har sett både första avsnittet av Gossip Girl, Säsong 2 och första avsnittet av One Tree Hill, Säsong 6. Gud, nu längtar jag bara till nästa tisdag igen. Det är så här mitt liv kommer vara nu den närmaste tiden. Jag lever i ett kretslopp som går ut på tisdagar !

Jag har ätit Smack i dag med ! Den satt som en Smäck!
Nu ska jag kolla på "The Perfect Man".
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

VIsst är det underbart i OTH mickan!?:D

O gossipgirl, livet kan inte blir bättre när man sett de nya avsnittet, ÄLSKA!!

And btw, The perfect man är ju också asabra!! haha!!:)

2008-09-05 @ 12:11:00
URL: http://bexan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0