Expo !

     Datum: 2008-09-10 Kl: 21:56:28
Idag har jag vatt på expo hela dagen men bara klippt en ynkans kund. Annars så klippte jag och fönade min herre till en låda så stiligt. Nästan så att jag blev lite stolt över mig själv faktiskt. Lina hade bakat en as god kladdkaketårta eller vad det var i alal fall som satt som en smäck i magen. Man får se upp så att man inte drar på sig en "kagge" som Sofia så fint säger.

Annars så har det inte hänt så mycket för världen. Jag hörde rykten om igår att världen skulle gått under idag, men det blev tydligen ingeting med det.

Nu ska jag fixa lite med datorerna, kolla lite på "Sex and the City" - filmen och sen sova.
Vi får se om vi syns imorgon världen. Jorden kan ju trots allt tagit fel på datum när det gällde undergången...

Kommentarer
Postat av: Gert

Vad bra att du har övat på en gubbe idag :) För i helgen ska du ju klippa mig, så vässa saxen ;)

2008-09-11 @ 17:06:49
Postat av: Rebecca.

Lust att göra slingor på mig någon dag?:) haha!

2008-09-12 @ 09:53:25
URL: http://bexan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0