Fredag & Lördag !

     Datum: 2008-09-07 Kl: 21:43:40
I fredags så spenderades kvällen hemma hos Joakim. Var annars? Det hände dock inte så mycket, vi tjejer kollade på parcermonin i Paradise Hotel och de som var av det manliga könet slogs med knivar och andra redskap tror jag. Redan runt 12 så pallrade jag, Hanna & Hung oss hem. När vi kom till Töråsskolan så trodde vi att vi skulle bli nerslagna då vi hörde folk som slog med järnrör, men efter lite omvägar och annat så upptäckte vi att det bara var folk som plockade iordning efter någon nattorientering. Helt onödigt att skrämma oskyldiga sådär.

På lördagen blev det först en resa till Hannas syster för att träffa Kongo. Åh gud vad han är söt, jag älskar han. Sen så gick vi och kollade på Robbin & Bn när dom spelade match. Luftkonditioneringen i sporthallen hade gått sönder så det var badhusvärme där inne. I pausen kom Robbin och bad mig känna på hans tröja och den var lika blöt som om någon hade hällt en spann vatten över honom. FRÄSCHT !
Sen bärde det i alla fall av på 80-års kalas till min farfar som fyllde år. Grattis till honom (: Extra festligt var det självklart eftersom mina kusiner hade kommit ända från Stockholm enbart för denna tillställning. Dagen till ära fick jag också reda på att min yngsta kusin börjat spela cello. Jag säger ju att dom är konstiga, medlemmar i sektar och allt. Jag är lite smått rädd för dom.

På kvällen åkte jag i alla fall ifrån dom och hämtade upp Hanna och åkte till Smålandsstenar. Där var det skräckfilm hos Emil med gänget som stod på schemat. Denna gången var faktiskt filmen väldigt bra, något som inte händer så ofta. Det roliga i vårat gäng är att killarna är räddare än tjejerna när det gäller skräckfilmer. Dom sitter och blundar, håller för öronen och ber till gud att den ska ta slut. Bara det är lite underhållande. Efter filmen fick vi inte tummen ur till att göra någonting så jag satte mig och skrev ner låttexter som jag delade ut för glatta livet. Dom kom från hjärtat ska ni veta !
Runt 1 åkte vi med Rasmus pappa och Max var med i bilen. SötMax.

Det var allt det roliga som hände denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0