Gavin Degraw

     Datum: 2008-09-15 Kl: 10:34:38
Jag & Sofia har kommit fram till att vi kanske ska åka på Gavin Degraw i Globen i November. Det hade vatt något vill jag lova och det bästa är att hennes pappa redan bor mitt på Söder så boendet är ju redan fixat. Inte en krona kostar det heller. Äntligen får man användning för att man blev kompis med henne. Jag såg ju möjligheten i gratis boende redan första gången hon sa att hennes pappa bodde där så då har inte mina ansträngning till att bli kompis med henne varit helt i onödan trots allt.
Men lite pantning av flaskor kan gå åt ändå. Jag känner att det kommer bli riktigt tungt att be mina föräldrar att betala biljetten och resan så jag får nog börja leta burkar trots allt. Några dagars jobb hos pappa kanske måste göras också men det får jag stå ut med.

Nu slutar vi om en timme och då blir det Heroes i bussen hem.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

ja verkligen det hade varit perfa.. Men Blir lite jobbigt då måste jag ju ta ledigt!! haha! Men det ska la lösa sig..:)

2008-09-15 @ 13:19:15
URL: http://bexan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0