Godmorgon/Godnatt !

     Datum: 2008-09-25 Kl: 22:01:22
Har inte haft tid till att blogga ett skit idag.
Idag på morgonen hade vi i alla fall redovisning om kroppsspråk. Jag & Angelica stod för posningarna på korten och Magda & Rebecka för texten. Vår redovisning var väll kanske inte speciellt rolig men annat var det med en annan grupps. Eftersom det handlade om kroppsspråk så tog dom tillfället i akt att visa upp lite olika kort på sexställningar som dom själva medverkande i, dock med kläder på. Så dessa vackra kort visades upp på hela väggen i skolan och vår lärare verkade tycka det var lika kul som vi.

Annars har jag bara målat min gris lite idag så nu är den färdig, men orkar inte lägga upp bild på den nu.
Jag har fått plugga som en jude för att hinna färdigt med allt här hemma idag. Vår grupp är inte färdig ändå för det är en uppgift som vi alla har skitit i att göra och jag antar att det inte är någon som har gjort hemma heller. Men vi får väll se hur det går för betyget.

Nu ska jag sova. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0