Hej hopp !

     Datum: 2008-09-20 Kl: 13:25:43
Godmorgon allihopa!
Klockan är 13.17 och jag har redan hunnit äta pannkakor till frukost och är nu på väg till duschen. Det kallar jag ultraspeed på en morgon det.

Igår kom min kära broder hem efter 4 veckor då han nu mera går i skola i Lund. Det slutade i katastrof. Mamma anklagade mig & Jonas för att vi "spelade över fullständigt" och att vi skrek mycket mer än vanligt. Detta stämde självklart inte. Det ända som skedde var att vi stod i hallen fullt påklädda och väntade på skjuss i över 20 minuter. Men icke, det tog 40 minuter från första gången vi bad om skjuss tills dess att det blir av. Tror sjutton att vi "spelar över" som hon kallar det. Tillslut kom vi iväg i alla fall och jag kom till Rasmus där dom var. Den lille sököttbullen Max var hemma där och han morrade om man tog honom på magen. Rasmus varnade dom var för att "utmana ödet" men det skrämde dom inte. Eller jo, Jocke skrämde det. Han han en grej för sig att han alltid ska verka tuff och reta upp hunden till det yttersta. Sen när den väl får damp så blir han livrädd och hoppas upp i soffan och skirker. Så typiskt Joakim.

Nu ska jag in, in the shower !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0