Lever på Nasses död ;O

     Datum: 2008-09-08 Kl: 21:09:00
Tänk att det var Nasses död som skulle krävas för att få min besökstatistik att skjuta i höjden. Men det kanske är Nasses sätt att tacka mig för all kärlek jag alltid har givit henne då Jocke har hållt in med känslorna. Men Nasse hade det bra hos Joakim för det mesta. Det var ju inte alla kaniner som fick kinesisk massage och gymnastiska övningar av sin ägare, så det ska Jocke ha en applåd för.

Om ni annars undrar så tog jag mig en tupplur det första jag gjorde när jag kom hem. Nu sitter jag och kollar på "Kristallen" och har det allmänt varmt här i soffan. Sen blir det att följa "Paradise Hotel" noga nu när dom drar in på finalvecka och allt.

Godnatt mina vänner. Nu blir det inte mer bloggande för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0