Miley Cyrus & MTV VMA

     Datum: 2008-09-13 Kl: 13:16:06
Vaknade vid halv elva av att min lillebror skrek att det var Hannah Montana konsert på Dinsey Channel. Så då masade jag mig upp och lade mig i soffan och kollade på det. Sen när den var slut så började MTV VMA så nu sitter jag här och hänger och kollar på det. Det hade inte varit fel att sitta i publiken där, men som det ser ut nu så verkade inte jag vara bjuden.
Jag har smäckt i mig lite av gårdagens tacopaj utan botten också. Självklart blev det bråk från min lillebrors sida om den, men jag vann.

När Jonna kommer så ska jag klippa henne, men det är det enda som är planerat än så länge.
Jag ska i alla fall in i duschen sen !


Bild här ifrån.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Okej! Vad kostar det kalaset då?:)

2008-09-13 @ 15:38:15
URL: http://bexan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0