Nasse <3

     Datum: 2008-09-07 Kl: 22:14:59
Idag ringde Jocke till mig och sa att Nasse hade dött. Jag trodde att han skojade först, men tydligen inte. Alla säger att det är mitt fel att hon är död för att jag råkade tappa henne i fredags. Så jag står för att det kanske var mitt fel nu då.
Det blev begravning idag och alla sprang runt och kallade mig "kaninmördare" hela dagen samtidigt som jag satt och lipade. Det är väldigt tervligt att vi stödjer varandra när någon dör i vårt umgänge. Jocke borde lipat, det var ju trots allt hans kanin.


En död Nasse :(


Nasse, I really love you ! <3



Kommentarer
Postat av: maria

haah tragiskt ju :( haha mördare :*o



..nämen jag beklagar innerligt, jag förstår hur de känns att förlora en kanin, min älskade stampe lämnade mig när jag va 7 år, och jag grät, trodde Stampe inte tyckte om mig längre så han dog, men men de är en annan femma! säg till om de finns något jag kan göra.. R.I.P

2008-09-08 @ 20:04:21
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0