Nyhet !

     Datum: 2008-09-08 Kl: 12:51:16
Idag fick jag reda på att min nya mattelärare är bög. På riktigt alltså. Han har tydligen träffat sin man på internet och nu ska dom snart gifta sig. Vi som skulle smöra för honom men det ser ju rätt lönlöst ut nu, när han ligger åt andra hållet. Där rök mitt MVG. Nu skickas väl det iväg som på ett brev på posten till en annan lycklig sate !

För övrigt så är vi i full gång med vårat UF- företag. "I full gång" menas att vi sitter och klurar ut ett namn samtidigt som vi  chillar på internet. Jag vet att du är avundsjuk, Hanna.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA heeeja oss!

2008-09-08 @ 13:54:15
URL: http://emmawiilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

idiot!

2008-09-08 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0