Pappa på kändisjakt !

     Datum: 2008-09-18 Kl: 08:19:06
Som ni alla kanske har hört så ryktas det om att en svensk kändis har misshandlat sin flickvän eller något i den stilen. Självklart så står det inte i tidningarna vem det är. Men min pappa av alla människor har fått ett otroligt stort intresse av att ta reda på vem denne kändis kan vara. Han har frågat mig i flera dagar om jag har fått reda på det, jag som har kontakter. Men nej tyvärr, jag hade inte fått reda på det. Så igår kom jag på honom, sittandes vid datorn och söka på google efter svaret på detta mysterium. Han var inne på olika forum och kollade vad folk hade disskuterat och tillslut tror jag att han fick reda på vem det var. Men då blev han besviken över att människan inte var tillräckligt känd för att han skulle veta vem det var.
Han är lite weird sometimes.

Nu är det Svenska B som står på schemat. That sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0