Pappas födelsedag !

     Datum: 2008-09-15 Kl: 21:31:36
Grattis pappa på födelsedagen ! (:

Dagen firades med lite tårta samtidigt som vi kollade på hockey. Spelar HV 71 så är det inte tillåtet att stänga av tvn, särskilt inte på hans dag. Mamma var besviken och ville ha det mysigt med tända ljus men tvn stod bestämt på. Paketen delade vi ut i periodpausen. Det är så vi gör här, hockey före paketen. Och min mamma ogillar det så himla mycket.

Nu blir det lite GG tror jag, sen sova !
Godnatt !



Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Ooh hälsa OVE :D:

Elin fixar det på mig nu i veckan.. men när det är dags nästa gång kommer jag som ett skott :D:D

2008-09-15 @ 22:10:16
URL: http://bexan.blogg.se/
Postat av: Mathisen

Ove är legend kommer alltid vara hälsa te han :D

2008-09-16 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0