Pysen

     Datum: 2008-09-22 Kl: 18:49:32
Igår spenderades hela dagen hemma hos Joakim och min första träff med Pysen blev av. Pysen är en katt och Jockes nya djur som han dratt på sig. Som ni märker så har han döpt den till Pysen fast den först skulle hetat Ica. Ica är mycket roligare en Pysen men Jocke ballade ur i sista stund.  Idag fick jag dessutom reda på att Robbins gamla katt hette Pysen, jag som åtminstonde trodde att Jocke hade kommit på namnet själv. Men nej, den har fått ärva namnet till råga på allt. Men katten var söt i alla fall men den gillade inte att gosa så mycket till min stora besvikelse. Han hade bara dampryck och hoppade runt och busade och revs. Paulina är livrädd för katten och kan inte sitta still en sekund utan att vara på sin vakt. Ganska underhållande då hon numera inte kan koppla av en sekund i huset hon spenderar hela helgerna.


Pysen the man !

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken sötnos :))

2008-09-22 @ 19:05:14
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0