Pysselmorgon !

     Datum: 2008-09-23 Kl: 13:30:32
Idag har vi bara pysslat hela morgonen. Vi skulle nämligen göra en "gåva" att ha med på festen som är på fredag hos floristerna. Vi fick göra vad vi ville bara vi var kreativa. Så jag valde mig att göra en gris av en ballong och gips. Han står i hörnet och torkar nu för strax ska jag börja måla och dekorera han. Hanna tycker att han ska heta Ferdinand så det får väll bli så.


Det blev dessutom Donken idag på lunchen med. Angelica är bra och det är perfa att glassa runt i hennes bil med lite musik. Ett av mina större nöjen nu för tiden förutom att gipsa grisar.



Olivia, vi saknar dig med. Hoppas i alla fall att du trvis där nere. Det är ju inte alla som har chansen att få jogga med Wallander på stranden (

Kommentarer
Postat av: Hanna

HELIGA BIRGITTA!

2008-09-23 @ 21:19:51
URL: http://hannanielsen.blogg.se/
Postat av: oljan

påtal om wallander.. Jag såg honom igår i Ystad! hehe, nu vet jag varför jag flyttade till skåne.. xD

2008-09-24 @ 19:56:53
Postat av: oljan

påtal om wallander.. Såg honom igår i ystad! hehe nu vet jag varför jag flyttade till skånexD

2008-09-24 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0