Släktkalas !

     Datum: 2008-09-20 Kl: 18:23:19
Vi har släktkalas för mig nu även fast jag inte har fyllt år än. Anledningen till detta är för att vi ska kasta ut köket snart så då måste vi ha kalset idag så att gamlingarna har någonstans att sitta. Jag har inte så mycket kalaskänsla då jag inte fyller år förrens om si sådär 2 veckor men lite presenter tackar man ju aldrig nej till.

Ikväll blir det till att hänga med the gang as usual. Inte mig emot (:

Annars så är jag väldigt uttråkad och sitter bara och kollar på "Genibarnen" på tv och känner mig ännu dummare än vad jag redan är. Ungarna är ju helt stört smarta. En unge som var 6 år hade en mattehjärna som en 16 - åring men ska jag vara ärlig så såg han utt att verka slå mig med hästlängder och jag är ändå snart 17år. Det finns ingen rättvisa här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0