Stupid day !

     Datum: 2008-09-30 Kl: 20:16:15
Det här är och har varit en skit dag. Alla i skolan var as trötta och likaså jag. Hade ingen lust alls att klippa och det händer inte ofta. Jag måste ha en bättre dag imorgon då jag ska jobba med kunder hela dagen annars kommer jag aldrig orka. Att jobba med kunder är lika med att agera skådespelerska under en hel dag. Man måste stå där och vara skit glad även fast man hatar kunden något så fruktansvärt.

Har i alla fall sett nya Gossip Girl och One Tree Hill idag. Båda avsnitten var bra men fattar ni hur illa det är när jag somnar under One Tree Hill - avsnittet ? Då är man trött.

Ska kolla på Idol nu och sen sova tidigt. Den mentala förberedningen inför kunderna imorgon börjar redan nu. Till råga på allt tror jag att jag har kund redan direkt på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0