Tisdag !

     Datum: 2008-09-16 Kl: 19:15:46
Gick upp tjugo över fem idag som vanligt för att duscha och sen kolla på "Lättlagat" som är min nya rutin. Jag har alltid varit ett stort fan av matlagningsprogram och idag lagade dom lax. Jag hatar lax.

Väl framme i skolan skulle vi lära oss att klippa sax över kam. Jag har ju gjort lättare saker i mitt liv måste jag påstå. Men efter lite hack och andra ojämnheter på min testherres huvud så fick jag övergå till min egen herre. Dock han jag inte börja innan det var lunch. Efter lunch hade vi permanentteori och se skulle vi snacka om försäljning.
Min lärare Anette gilalr inte att köpa jeans på JC för att det oftast är så snygga killar där. Anledningen är att hon inte vill säga sin storlek till dom är för att hon är rädd för att dom kommer tänka "fan vad fet hon är då". Anette är rätt rolig ibland alltså.

Det var i alla fall favoritbussgubben idag. Lika så denna dag så stannade han precis framför mig och dagens replik från här var den här:"Killarna ska lära sig att släppa tjejerna före". Tänk att vi delar precis samma åsikt. You go gubbe !

Kommentarer
Postat av: Sofia

We love the bussgubbe! <3

2008-09-16 @ 21:11:15
URL: http://holmiss.blogg.se/
Postat av: oljan

du har fått tillbaka en trogen läsare;) Ni ska veta att jag saknar JB.. Nu händer ju allt skoj utan mig (:

2008-09-22 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0