Uppdatering var det ja !

     Datum: 2008-09-04 Kl: 18:33:31
Ursäta för dålig uppdatering men jag var så trött igår att jag höll på att avlida, så det blev ingen bloggning. Jag var nämligen på långpromenad i skog med människor och hundar överallt. Åtminstonde 3 männiiskor och 3 hundar. FlaxiMaliVaxi blev min. Sen kom jag hem lagom till Idol och kollade på det. Sen somnade jag i soffan medan Jonas kollade på Heroes. Sen när Paradise började kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Snacka om att vara död.

Jag hade förövrigt en tjurtant som åkt luftballong över Värnamo på Expo igår. Hatar sådana.

Ikväll ska jag festa till det riktigt och kolla på Idol samtidigt som jag äter en SMACK.

Kommentarer
Postat av: maria

stiligare än någonsin..

2008-09-07 @ 21:08:32
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0