Vilken söndag !

     Datum: 2008-09-28 Kl: 21:30:16
Jag har vatt så ordentlig idag så det är inte klokt.

  • Jag gick upp vid elva och satt på köksbänken till halv 1 och kollade på när mina föräldrar rensade ur köket och var trevlig.
  • Sen tog jag faktiskt på mig för ovanligheternas skull.
  • Sen åt jag middag och efter det åkte jag och pappa ut och övningskörde ganska länge. Det gick perfa förutom att jag råkade växla en gång utan att koppla och att det fick ryckas i hansbromsen lite för jag höll på att rejsa in i en sten, annars är det chill.
  • Sen så var jag med och pantade flaskor (jag behövde pengar) och slängde glasburkar i en container för att det är kul att krossa glas.
  • Sen så pluggade jag lite.
  • Sist men inte minst fikade jag med familjen efter att mamma och pappa gjorde som jag sa och gick till Bernts och köpte fika.
Snacka om att ställa upp för familjen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0