Aprilskämt !

     Datum: 2009-04-03 Kl: 10:07:37
Det här med första april gick ju verkligen bra för min del. Noot.

Innan klockan hade slått sju på morgonen så vart jag grundlurad av min kära kompanjon. Sofia, det äcklet skickar sms och skriver att hon har spytt. Självklart blir jag skit arg och frågar massa och blir helt pissed off för att hon inte ska komma till skolan. Jag hade inte en tanke på att det var första april. Men sen kom det ett litet sms med april, april.
Fy satan vad arg jag var på henne efter det.

Annars så har vi haft vår redovisning nu. Ska bara kolla på dom som är kvar sen ska vi ner och käka hamburagre. Dock i matsalen denna gången och inte på Donken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0