At Joakim's !

     Datum: 2009-04-04 Kl: 00:15:58
Kom precis hem från Jocke nu. Jag fick sitta fram i bilen hem för jag skrek "shotgun" först eller hur det nu stavas. Det är väldigt viktigt att man skriker det ordet annars får man sitta bak. Vi lyssnade på Lasse Berghagen och diggade med för full hals.

Hos Jocke hände inte för mycket. Vi kollade på tv, åt lite glass, killarna var ute och åkte runt på någon minimotor och sen slogs dom lite och Marcus rev ner en vas. Annars hände det inte så mycket.

Imorgon ska jag till Lund och hämta hem min bror och shoppa om jag hittar något. Tar med mig Paulina som stöd.
Därför är det dags att slagga nu. Det ryktas om fest imorgon också. Får se hur det blir med det där.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0