Bilkrock !

     Datum: 2009-04-02 Kl: 11:27:57
Det är verkligen inte meningen att jag ska sova i bussar har jag insett nu. Jag lyckas nästan aldrig somna så där bra men det gjorde jag i vintras och vad hände då ? Jo, bussen körde rakt ner i diket och väckte mig. Sen dess har jag inte lyckats somna en enda gång förutom idag. Men vad händer idag då ? Jo, någon kör rakt in i baken på bussen och det blir världens smäll och jag vaknar självklart. Bilen som körde in gick sönder för det låg krossat glas och bildelar lite överallt men annars var det ingen fara. Kom lite senare till skolan bara men det har vi inget emot.

Nu ska vi till Donken för tredje dagen i rad. Det är orimligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0