Dagens händelse !

     Datum: 2009-04-26 Kl: 22:16:59
Har pluggat hela dagen för att nå ett G i det förbannade provet idag. Nu lät det som om jag hade pluggat mycket eftersom jag skrev "hela dagen", men inräknat i denna dag så har jag varvat plugg med att kolla på film, äta, prata i telefon och äta. Så det har inte blivit så mycket av pluggandet.

Tog inte på mig förrens klockan sju idag och det enbart för att jag skulle med på dagens händelse som var att följa med Joakim och hämta Paulina i Hestra. Men det var kul och jag har knappt träffat Jocke på hela helgen fast jag varit hos honom båda dagarna, så det var trevligt att återse honom. Paulina hade även med sig nudlar till mig så det blev jag glad för.

Jocke försökte för övrigt framkalla pms hos mig när vi åkte. Han frågade om jag hade varit tjurig idag och jag sa nej. Då satte han igång att köra fortare och fortare för han vet att jag bli vansinning då, samtidigt som han skrek "PMMMMS" i hela bilen. Han lyckades, för jag blev vansinnig.

Slagg på det. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: lisa

Det är ju roligt hur alla killar tror sig veta vad PMS är för något när inte någon av dem, helt säkert, aldrig någonsin har haft det! :P

2009-04-27 @ 00:40:29
URL: http://lillalivetlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0