Dubbel-elsäng !

     Datum: 2009-04-06 Kl: 22:07:00
Ni skulle bara veta vart jag ligger nu. Jag ligger nämligen i en dubbel-elsäng hos Hang. Idag kom vi nämligen på idén att ta in hennes systers gamla elsäng i Hangs rum och sätta ihop den med Hangs elsäng så att det blev en dubbel-elsäng. Så nu slipper vi bråkas och trängas och skrika "flyyyyyytta in" hundratjugosju gånger på varandra.

Enbart för detta så har vi festat till det genom att jag ska sova över här för att premiärligga sängen. Än så länge går det himla bra och på tvn kollar vi på "Ballar av stål". Det är ett himla roligt program måste jag säga.

Annars så ligger vi både med upphissade sängar och varsin dator i knät. Hang har till och med glajjorna på sig för att se extra nördig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0