En kines !

     Datum: 2009-04-17 Kl: 13:57:33
Jag sitter i korridoren i skolan med Emma och lyssnar på musik, facebookar lite och pluggar matte. Vem kommer gåendes i korriodern då om inte HUNG BUI ! Snacka om jag fick blinka en gång till för jag trodde jag såg i syne. Men han skulle visst hämta Hang för dom skulle till polisen och fixa pass.

Annars så hade vi det muntliga i engelska nationella idag. Det gick helt okej får man väll tycka.

Vi hade även möte med ett annat studentföretag idag. Det var en kille som bara var tre år äldre än oss som skulle hålla i mötet och han var så snygg ! Holy ! Men stackaren var så nervös så han skakade men vad gör det när man är brun och snygg liksom ! Linn, snacka om att du missade något !

Synd att vi nog inte kommer välja företaget han kom ifrån för vi hade gärnat träffat honom igen. Men vi fick visitkort och han sa att det var bara att ringa eller mejla när som helst. Han skulle nog aldrig sagt det för det här kommer att utnyttjas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0