Expo !

     Datum: 2009-04-15 Kl: 21:55:10
Efter mötet fick vi slänga i oss mat för att hinna till Expo i tid. Där fick jag en helt okej kund i "mammaålder". Slingade och klippte en pach på henne. Sen han jag slänga in mig lite mat innan jag fick en tjej på tio år som tränade brottning. Kool tjej som var trevlig och uppfostrad och sådant gillar vi. Hon vinkade till mig sedan när hon åkte förbi i en bil men jag såg henne inte, stackarn.

Om ni inte redan visste det så har jag haft Jockes mobil sen min gick sönder med ordern från han att "jag kan vilken tid på dygnet som helst ringa och vilja ha tillbaka den". Den tiden på dygne tvar idag klockan sju så Jocke kom och hämtade mig från bussen och han fick tillbaka sin mobil. Jag har numera en väldigt gammal Nokia som var min första mobil. Jag blev nästan lite nostalgisk när jag satt och knapprade på den.

Jag övningskörde en runda med pappa innan också. Det gick bra, bra, bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0