Finish !

     Datum: 2009-04-16 Kl: 21:01:08
Puuuuh ! Äntligen är jag färdig med allt jag skulle hinna med idag och klockan är 20.54. Kul att jag har ca 1 timme till att göra vad jag vill på innan jag ska gå och lägga mig nu varje dag. Det är ett hektiskt liv jag lever.

När jag var ute och ristade av mina grejer från hår så stötte jag på Sara. Vad jag gillar den tjejen alltså. Vi har alltid kul ihop även fast vi inte umgåts på flera månader. Barndomsvänner och grannar på samma gång är grejen alltså !

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att du köpte AIFs saken!;D hahaha <3

Jag gillar dig med Mickan ;D

2009-04-17 @ 11:44:21
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0