Fredag !

     Datum: 2009-04-24 Kl: 17:28:57
Idag hade vi debatt på engelskan. Jag tyckte att jag & Emma slog Linn & Maria med stormsteg genom att vara emot dödstraff. Vi lyckades fjäska till oss att få gå tio minuter tidigare till lunchen för det var tacos idag !

Eftermiddagen bestod av prov i Matte B ! Hela matsalen bestod av en grupp med vilsna elever som inte kunde svaret på första talet. Alla hade stort behov av Jurga så fort han var nere en sväng. Men jag måste ha fått ihop till G på provet annars kan det lätt bli IG i hela Matte B kursen. Mitt mål är att slå Joakim.

Nu har jag kollat på dom två sista O.C avsnitten på Hannas box så nu måste jag köpa mig dom andra boxarna.
Ska nog ringa Paulina nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0