Grillkväll !

     Datum: 2009-04-11 Kl: 02:43:10
Kom precis hem från den så kallade grillkvällen. Jag bjuder på en video och bilder !

"Fina stället."


Killar hade vi med oss.


Dom stekte bacon i en transportabel stekpanna.


Tre stycken människor .


 

Grillning
Uploaded by lifeaccordingtomickan

Senare på kvällen drog vi hem till Pontus och spelade biljard, eller killarna spelade biljard.Paulina & Amanda satt i en soffa och snackade och jag spelade piano och låg på en matta och käkade glass. Sen spelade jag & Paulina lite biljard medans dom andra lyssnade på musik och tog sådana bilder med mobilen med ram runt. Otroligt underhållande. Sen fick jag åka cab hem. Jag fick sitta med filt där bak och det var så mysigt. Jag hade viljat åka mycket längre men det var kanske lite kallt. Denna söta lilla cab vill jag ha pappa ? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0