Hankie - Dankie - Doo !

     Datum: 2009-04-23 Kl: 20:18:06
Att åka buss hem idag var riktigt vidrigt. Det var helt proppfullt i bussen. Det var fullt på alla platser plus att vi kanske var 20 stycken som stod upp. Alla stod och andades på varandra och det var så fruktansvärt varmt. Vi bara slet av oss kläderna. Synd bara att det kommer fortsätta vara så här nu för så var det förra året framåt sommaren med.

Hang hängde med mig hem från skolan idag och vi baxade oss in på Hemköp med väskor, datorer och kläder i nävarna för att köpa kebab. Hemma käkade vi upp det och sen kollade vi på The O.C och sov. Jag vaknade av någon fattig fake-glassbil så då väckte jag Hang så att hon kunde gå hem. Jag satte mig och pluggade lite matte och det gick över förväntan.

Nu sitter jag alldeles ensam i "The house of Lundberg" och kollar på tv. Mamma & Pappa är och skjutsar ner min bror till Lund och kommer inte hem förrens efter tio och min lillebror är på träning.

Ska försöka lägga mig tidigt idag eftersom jag behöver alla hjärnceller till provet imorgon. En mus viskade i mitt öra att Linn förövrigt sitter hemma och fäller en ilksen tår över detta kommande Matte B - prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0