Happy Easter !

     Datum: 2009-04-11 Kl: 15:31:49
Jag vaknade arg som ett bi idag. Alarmet ringde halv nio helt utan anledning ock väckte mig. Jag stängde av det och somnade om men vaknade en kvart senare av att det kom ett sms. "Din period med gratis sms har tagit slut, var vänlig fyll på..." In my ass ! Sen somnade jag igen men blev upptvingad redan halv tio för att ha "gemensam påskfrukost" med familjen. In my ass på det med. Jag sörplade i mig lite grädde och tjurade och gick sen upp och la mig. Då ringer Hanna och säger att hon kanske inte kommer för hon har fått feber. Extremt mycket In my ass på det ! Men tack och lov så ringde hon lite senare och sa att hon kom ändå. Kvällen är räddad.

När det var dags för att leta påskägg så muntrades jag upp lite i alla fall. Fast jag blev tjurig ganska snabbt igen för mamma hade gömt dom så svårt att jag inte hittade mitt. Men tillslut så hittade jag det bakom en fotoram.

Som sagt så tog mina gratis sms slut och pappa gav mig inte nya om jag inte oljade staketet. Hörde ni ? Olja staketet ! Men jag gjorde det och snart fylls mobilen på som den ska.

Snart ska jag & Amanda iväg och hämta upp lite folk. Känns bra med en biltur nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0