Jag vill gråta !

     Datum: 2009-04-12 Kl: 14:38:10
Kvällen igår var rätt jäkla bra till klockan slog två och jag skulle ta upp min mobil. För vad upptäcker jag ? DEN ÄR SÖNDER ! S-Ö-N-D-E-R. Sönder. Hela skärmen hade hängt sig och var svart med lite sträck på och en spricka. Men inte i själva glaset utan under. Oj vad jag inte blev glad. Den låg i ett fodral i min väska så det är alltså någon som har trampat på min väska.

Den var tydligen inte försäkrad så det här kan bli dyrt för mina stackars föräldrar. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. Det är sjukt var mycket man använder mobilen till. Det värsta är att jag ska ta mig till skolan på tisdag utan musik ? Min gamla rosa Mp3 är spårlöst försvunnen med passande nog. Jag börjar få panik ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0