JB - Promotion !

     Datum: 2009-04-28 Kl: 21:47:59

Precis innan jag skulle hem från skolan idag så fick jag reda på att jag & Linn var tvugna att stanna kvar på kvällen för att styla hår. Det skulle tydligen vara någon "tjejkväll" på stan då alla affärer har öppet till nio och JB skulle markandsföra sig lite.

Jag & Linn cyklade hem till hennes pappa en stund innan vi åkte ner till gallerian vid halv 6. Vi plockade fram grejer tillsammans med dom andra linjerna och klockan sex var det vi som stylade barn för fulla muggar. Vi stod konstant från sex till halv nio och lockade, plattade och sprayfärjade hår med ca 20 småbarn som publik. Puuh, det var svettigt i denna värmen vill jag lova. Jag tog mig en liten välbehövlig paus och Emma Undebäck gav mig massage. Så jäkla skönt.

Efter att vi hade packat ihop oss så insåg jag att det är lika bra jag sover hos Emma för det är ingen idé jag åker hm ändå. Men så hade vi problemet att vi hade inte ätit något och kunde inte ta oss till något ställe heller. Men som en ängel hade vi ju Linnéa på plats som offrade Desperate Housewives för att skjutsa oss till Donken. Så jag, Emma, Emma, Linn & Linnéa begav oss på en trevlig resa till Donken som innehöll både mycket sång och haklappar. Som grädden på moset blev vi hemskjutsade också. Vad skulle vi göra utan våra kära treor säger jag bara. ♥

Nu blir det slagg hos Emma !


Kommentarer
Postat av: sofia

det blir gårdagens outfit på de!

2009-04-29 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0