Kalas hos mormor !

     Datum: 2009-04-05 Kl: 17:19:35
Sitter på kalas hemma hos mormor nu. Det är ett sånt jäkla drag ! Nooot.
Det manliga festfolket sitter och kollar på hockey och det kvinnliga är ute i skogen och plockar påskris.
Själv sitter jag ensam kvar i kalasrummet men inte är jag sur för det. För jag har nämligen datorn med mig och visst finns här trådlöst nätverk. Synd bara att pappa inte har kunnat harkla ur sig det lite tidigare. Helt plötsligt är det inte alls jobbigt att åka till mormor längre.

Var och kollade på Amadas modevisning på storgatan innan. Tog en massa kort som ni ska få se sen på Hangs beodran. Det var synd att det var så ruttet väder, det hade varit roligare om solen varit framme. Vad hände med den liksom ? Jag som skulle sola idag.

Ska ringa Hanna sen. Hon har en del att berätta. Det har ju varit helg liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0