Lund !

     Datum: 2009-04-04 Kl: 19:03:09
Kom hem från Lund för en stund sen. Var med familjen och hämtade hem min käre broder. Eller skälet till att jag följde med var för att shoppa på Nova Lund. Hittade en del och inte så farsligt dyrt heller. Mina föräldrar kan vara stolta över hur jag spenderar mina pengar.

Paulina var med som sällskap och bärhjälp. Vi åt kinamat så det har jag ätit i två dagar i rad nu. Jag känner att jag äter min mat väldigt intensivt när jag väl äter den...

Snart kommer Paulina tillbaka så ska vi äta lite för vi får tydligen inte äta hos Pontus för det är bara för killar idag. Men sedan vill dom minsan har dit oss.

Hoppas på en mysig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0