Måndag !

     Datum: 2009-04-20 Kl: 12:18:51
Linn har bestämt att i dagens blogginlägg ska jag skriva något om alla de som sitter vid mitt bord idag. Here we go ...

Linn Svensson:
Vi har en trött Svenne med oss idag med tanke på helgens festligheter. Hon har berättat lite historier från sin Hamrabyggd idag och hon har även smycken i guld på sig. Ni vet, det är en rik tjej det där. Nu satte jag på en låt och det ser ut som om hon har fått andnöd för hon kom inte på vilken det var.

Emma Wilhelmsson: Emma sitter med en hörlure i ena örat och studerar datorskärmen. På lunchen idag så fick hon sig ett möte med Bävern och det gick inte omärkt förbi. Hon berömde mig även för att jag hade tagit grönsaker till maten.

Sofia Holm:
Hon var lite tjurig idag på morgonen men nu börjar det ordna upp sig. Hon sitter och kollar priset på lägenheter och planerar framtiden. Hon bjöd mig även på en låt "Sweet and low - Augustana". Den rekomenderara jag.

Michaela Lundberg: Jag är klädd i den rosa färgskalan idag och lyssnar på Håkan Hellström. Jag lyckades med att inte spilla på mig idag på lunchen då det var knallorange korvstråganoff. Annars så är det jag som sköter musiken idag och därför bjuds det på diverse låtar i akustisk pianoversion.

Det tar emot att jag vet att alla mina vännor är hemma idag. Utom Hanna då vill säga, som praktiserar på Coop Konsum. En applåd för henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0