Måndag !

     Datum: 2009-04-06 Kl: 12:58:56
Idag har jag redan gjort något vettigt genom att klippa Emma uppe hos Eva. Fick se lille Hugo på samma gång och han var så söt och tjock. Vi pratade om lite gamla minnen också och det är sjukt hur fort tiden går.

Nu när jag kom hem hade jag tänkt lägga mig och sola så att jag kan uppdatera er om tomatklubben. Jag gick ut och försökte med det går ju för farao inte idag. Solen är helt lam, det blir ju knappt varmt. Så jag gav upp efter bara tjugo minuter. Hoppas bara att inte Linn legat ute hela dagen nu då för då sackar jag verkligen efter.

Snart kommer Hang och då ska jag bjuda på svennenudlar !

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, kom hit för farao!!!

2009-04-06 @ 13:45:20
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0