Modevisning no. 2 !

     Datum: 2009-04-02 Kl: 22:17:54
Stephanie & Marcus övar poser ! 


Släpade med mig Sofia på modevisning igår igen. Fast denna gång var vi tillkallade av Amada för att fixa lite frisyrer. Vi gjorde väl ingen hjälteinsats kan jag inte påstå. Modevisningen var i alla fall rolig att kolla på och dom var så snygga ! Amanda visade ju upp sin "kollektion" som det så fint kallas. Det var nästan så att det kom en tår ur mitt kära kompisöga när jag såg vad hon åstakommit.

En bild på skit snygga Andrea i Amandas kläder.


Söta Malin i en klänning av Amanda.


Amanda ute på scenen för att tacka för sin uppvisning.



SNYGGA KLÄDER !



Kommentarer
Postat av: Gert

Det är min syster det :) <3

2009-04-02 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0