My phone !

     Datum: 2009-04-27 Kl: 20:41:53
Emma & Jag drog en runda till banken för att växla pengar innan teorin. Det tog ju inte lite lång tid men vi hann precis springa in en liten stund på Vero Moda innan vi var tvugna att dra oss mot körskolan.
Teorin gick helt okej idag men värre var det på bussen hem. Jag tänkte läsa lite i bussen men det var stört omöjligt när det sitter en tjock 50 - årig gubbe på andra sidan gången och spelar "Stoppa mig - Veronica Maggio" högt på sin mobil. Om och om igen spelades den och han satt och diggade med. Skjut mig säger jag bara.

När jag kom hem fick jag reda på att pappa hade försökt laga min mobil för displayen hade kommit. Kan säga som så att mobilen var inte lagad när han var färdig men den hade fått X antal repor. Ja, jag erkänner. Jag lipade. Lite. Han sa att han bara hade försökt att göra sitt bästa och det vet jag men tårarna bara forsade ändå. Det är ju liksom min mobil ... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0