Onsdag !

     Datum: 2009-04-29 Kl: 20:50:24
Vaknade upp hos Emma idag av att telefonen ringde. Det var samma gamla visa även denna sovmorgon fast idag var det någon som ringde Emma och när samtalet var avslutat hade hon inte en aning om vad som just hade hänt. Så vi sov vidare till tio då vi gick upp och tog med oss täckerna ut på gräsmattan och la oss och solade en timme. Det var skit varmt även fast det bara var på morgonen och det var så skönt !

Halv ett började vi jobba på Expo och jag klippte en man och en pojke. Den ena var takläggare och den andre skulle ha konsert samma kväll. Vilken press jag hade på mig som skulle klippa "konsertfrillan" och önskemålet var "kort och coolt". Men det blev ganska bra och klockan sex pallrade jag & Maria oss mot bussen för att åka hem. Tror för övrigt att bussen körde emot en bil och skrapade upp den men bussen stannade aldrig så fick inte reda på svaret.

Jag har en massa att göra innna jag får gå och lägga mig och det är jag för trött för egentligen. Men ska jag komma iväg till någon stuga imorgon så får jag nog pallra mig iväg och ta tag i mina bestyr nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0