Onsdag !

     Datum: 2009-04-01 Kl: 16:33:25
Vad ha dagen bjudit på idag då ?

Jo, lite träning tillsammans med Idrott & Hälsa. Konstigt nog tränade jag mer än någonsin och trots det så tyckte killarna att vi inte gjorde ett skit. Efter lunch hade vi någon kamratstödjargrej tillammans med ettorna och tvåorna i Idrott & Hälsa/Frisör. Det var faktiskt ganska roligt vissa stunder. Efter att jag hade joggat ända från Prostsjön till skolan så han faktiskt jag & Sofia med den tidiga bussen.

Tänkte bjuda på lite citat och händelser värt att näma från dagen:

Linn gjorde dagens sprut med sin vattenflaska. "Det är ju bara luuuuuft".

Lisa när hon stod i duschen efter träningen:
"Det går ju inte duscha här, man blir ju dyblöt !"

Bara för det så kom jag inte på något mer. Eller jo, en jävla KlantKarin var jag idag igen. Tror ni inte jag har glömt min dator i skolan eller ? Smaaaaaart .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0