Övningskörning !

     Datum: 2009-04-13 Kl: 21:22:33
Idag har det övningskörts mina vänner. Första skjutsade jag Hanna till tåget och det gick riktigt bra tycker jag själv. Sen skjutsade jag även Jocke & Paulina till Hestra och det gick också ganska smärtfritt. Bara några kärringstopp och sen lite älgar,harar och tranor.

Annars idag så har vi varit ute och åkt lite för att hitta något kul. Det roligaste vi hittade var ett gammalt torp nära min mormor som vi undersökte lite. Vi åkte även med Marcus som övningskörde i sin nya egna bil. Det var faktiskt väldigt kul och jag fattar inte hur killar kan köra så bra. Sen fick jag kolla i hans båt som hette "Beata". Den vill jag åka i sommar fast just ja, dom skulle ju köpa ny.

Marcus bil som han är så stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0