Söndag !

     Datum: 2009-04-19 Kl: 19:44:02
Idag har jag hängt hos Amanda för en gångs skull. Det är inte ofta vi spenderar tid tillsammans. Vi käkade lite sorbé och drack cola, hon sydde, jag läste tidningar och hängde vid datorn.

Vi mötte upp Jocke, Paulina & Marcus och svepte i oss en pizza lite senare. Sen gick Amanda hem och vi andra åkte och hämtade upp Bn för att sen åka på en liten tur. Den slutade mitt inne i en skog för att besöka "Glörje Källa". Mycket trevligt resemål.

Idag har jag haft växtvärk i både armarna och benen hela dagen. Är det ens möjligt vid sjutton års ålder ?

Kul att alla barnen har studiedag imorgon utom jag & Hang bara för att vi går på en privatägd skola. That sucks!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har inte heller studiedag för att jag har fucking praktiiiik!!!!!!!

2009-04-19 @ 22:18:40
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0