Studentmöte !

     Datum: 2009-04-15 Kl: 21:03:56
Jag blev inte kidnappad. Lite efter halv tio kom Sanne som hon så fint hette och hon var från ett studentföretag fick jag reda på sen. Hon var bara några år äldre än jag och vi hade skitkul i bilen på vägen upp och pratade på som om vi hade känt varandra hela livet fastän vi aldrig hade träffats förut. Vi pratade om övningskörning och aprilskämt som om det inte fanns någon morgondag. Men att köra om en bil vågade vi inte för det lät ungefär så här från hennes sida: "Nu kööör vi om ! Eller nej fan, det vågar jag inte !" Så vi sket i det och kom lite försent till mötet istället.

Mötet var i alla fall väldigt roligt och intressant och det finns så otroligt mycket grejer till stundenten. Hon berättade en hemlighet om en nyhet som kommer finnas till året vi går ut och jag blev så glad av den. Vill verkligen ha den men det är tyvärr en liten hemlis för er utomstående ett tag till.

Blir verkligen sugen på studenten nu ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0