Sunshine !

     Datum: 2009-04-10 Kl: 18:23:02
Jag hoppades på sol igår och sol fick jag idag. Jag har solat lite till och från hela dagen och det resulterade i ett rött tomatface. Jag undrar hur det går för Linn i tomatklubben ?

Annars har jag provat kläder inför imorgon. Outfiten är inte perfekt, det känns. Men med min ekonomi så får det faktiskt duga.

Jag har hunnit med att fika i solen idag med min familj på verandan. Det kändes kanontöntigt men what the hell ?
Jocke och gänget kom förbi och hälsade på. Dom crusade runt i en cab och hade det allmänt trevligt.

Jag har övningskört idag med förresten ! Det gick bra men jag glömde att svänga en gång plus att jag gärna kör farligt nära dikerna. Men övning ger färdighet och snart har jag mitt körkort ...

Ikväll ska jag grilla med gänget på "fina stället". Jag vet inte riktigt vilket ställe det är för jag tycker det är väldigt många ställen som får heta "fina stället" i min bekantskapskrets. Men det blir säkert bra och JB-tröjan åker på !

See you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0